GeekShed Quote Database

TheBingsta[NET]: is #services services logging channel?
~Phil-Netbook: no
%mouse: its for felatio services
TheBingsta[NET]: is there a log channel
~Phil-Netbook: yes
TheBingsta[NET]: do you use felatio services not anope?
TheBingsta[NET]: i thought this was anope
~Phil-Netbook: LOL
%mouse facepalms
<@Duffy> The average girl is only 6 inches deep, So, if the penis lets say the
penis is 8inches, the guy is there trying to shove in that extra 2 inches cause
discomfort.
<Mattie> To see a full list of commands go to: http://alturl.com/cmgj
<TheBingsta[NET]> link does not work
<HaydnA> To see a link that doesn’t work go to: http://alturl.com/cmgj
<@Cady> Phil doesn’t have a weewee..btw..
<@Cady> childhood accident.
<Bkil> can you raise Phil Cady?
<Cady> do what to phil?
<Cady> raise? what do you mean by that?
<Bkil> get his attention to IRC
<Bkil> not that, perv
* GeekerAFK wonders how therock247uk gets anything done with everyone hugging and
snuggling him…..
<Linda> good question lol
<THEFOUNDER> He is really a women, he can multitask :P
<Linda> he’s not
<THEFOUNDER> *woman
<THEFOUNDER> lol
<GeekerAFK> lol
<THEFOUNDER> Linda knows from experience
<THEFOUNDER> :P
<therock247uk> lmao
<THEFOUNDER> lol
<jtsage> "I used to have to wipe many times and it was quite sticky. I always
had to use the brush too, but not any more."
<jtsage> wait, WHAT?
<MichaelLorrey> was that what you had to do after shaking hands with your
congressman?
<jtsage>
http://www.poopreport.com/Doctor/Knowledgebase/leaky.html?from=90&comments_per_page=90
<- from here. and yeah, the comments are quite amusing.
<jtsage> but SERIOUSLY, *what* brush?!?
<jtsage> i’m reasonably sure that he/she was doing it wrong….
<MichaelLorrey> actually its from too much fat/oil/lipids in the diet,
<jtsage> sure. but still, what brush?
<MichaelLorrey> and eating diet anything these days you’ll wind up eating a
substance that amplifies the anal leakage issue
<jtsage> and how. i’ve never liked that crap anyway (no pun intended believe it or
not)
<MichaelLorrey> lol I see what you are talking about…. using the brush… lol he
must use the brush that is for cleaning the toilet, on his ass…
<jtsage> i am flabergasted. i can think of no brush, or brush like device that
would be the least bit pleasant (or effective). maybe i’m missing something
<MichaelLorrey> it must be for catching cling-ons
MichaelLorrey> or as we used to say as kids, Klingons around Uranus
<Craighton> I;m just trollin some irc networks looking for people to torment
<@Cady> yeah.
<@Cady> You probs shouldn’t torment me.
* @Cady pokes Craighton’s eye out
<@Cady> "Hey Chris. Whats with your leg. OMG THATS NOT YOUR LEG!"
<@Cady> "Thanks to you our son has a HUGE WANG."
<Trojan> Hello, I’m a bot, please type "rarh" to make me leave, not! :P
* Trojan was kicked by Phil (rarh?)
<&Phil> fuck, it worked
<&Phil> amazing
<%Zetacon> rofl.
<&Phil> that’s a smart bot
<&CCMike> I am on a channel or two someplace, I think it’s on a network, wtf is
an o-line, i can hop on one foot, i have a voice and drive people nuts with it, and i
can’t control myself let alone have power over others
Page: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34